hej på er:)

Nu kom jag precis från duschen sen kom jag direkt hit efter jag hade klätt på mig:P

Jag kan ju skriva lite hur min dag har varit kanske:P man kan ju börjas med att det inte riktigt har varit min dag precis. Har haft dåliga tankar sen i södags så man kan säga att det har varit en dålig halv vecka typ eller vad man kan säga hihi:P

Ja man kan börja med att jag klev upp på mogon som alla andra mornar och gjorde mig i ordning för att åka till skolan:P När jag kom till skolan va det ju engelska som jag älskar NOOT! hata jobba inget typ dålig dag som jag skrev.

Eller vi gör så här iställe jag skriver bara vad jag hade för lektioner för jag tror riktigt inte att ni bryr er så mycket vad jag gjorde i skolan:P haha. Det börja ju med eng sedan blev det matte och sen till sist så blev det sve sådär ja nu vet ni ju de:P OJ! :O Vänta blömde ju att jag hade bild oxå, nu e jag klar:P

Men nu hade jag tänkt mig att jag ska se på en film men hörs kanske mer ikväll annars blir det imorgon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0