hejhej:P

Nu är det en sån här grymt tråkig söndag och skola imorgon inte pepp på att gå dit direkt.:P
Japp så kan det ju va men jag har inte en annaing vad jag ska hitta på med idag ialla fall, det blir nog att följa tjejen till bussen. hon ska ju hem idag tråk:( sen blir det träning för mig de ska bli kul att sprnga lite de va ett tag sen nu.:P


Just de den där listan på vad jag skulle göra på lova de blev åt bläääää vet inte vad jag ska skriva:P
inget av de jag skulle göra hände typ. Jo jag va ju i stugen och de men när man kom hemm, ända jag gjorde va ju att jag köpte en tröja kan lägga upp en bild på den sen:). De anrda jag gjorde va ju poker med killarna de va grymt rolgt ialla fall:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0