...

Så där jag nu har man kommit hem från fisketuren gick väll inte så bra fick en men släppte tillbaka den va så lite, men pappa fick en bra mat fisk ialla fall som vi tog reda på hihi.:P Ja och nu vet jag inte vad som händer blir väll att sitta här och lyssna lite på Nomy och se lite på tvoch de blir nog lite msn oxå..:P

Kan kanske skriva lite om morgon dagen jo imorgon åker jag och pappa till lilla staden och ska se om jag hitter nå fotbolls skor tänkte börja igen. Men först måste jag nog ta det lite lungt har haft en knä skada nu i ett år nästan skit tråkigt men nu ska det bli ändring på de hihi:P<33

Men men nu dissar jag er ett tag så vi hörs senare puzz på er;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0