godmorgon:)

Ja som ni ser på rubriken så har lilla semben nyss vaknat haha;P jo igår/natt/idag typ så va det sissta yran :,( men men bara att glömma. Jo även att jag har sovit 5-6 timmar på en och en halnv dag haha inte bra därför jag vaknade i den här tiden;P. <33 

Den här dan blir det inte så mycket som händer ska på träning och sen blir det nog datorn, tv och sova haha om ni undra men skulle inte tro de haha ;)<33

Jo kan ju säga vilka jag så igår eller kom på nu nog ingen ide kom bara att jag så på Teddybear de kommer att komma lite bilder och typ tre filmer om jag fick till ;P. Jo inge klag den här gången heler på filmerna blev skit dåliga men men skit samma ;). <33

Bilder:)<33

HAHAHA TATTOO:D<33



TEDDYBEAR<33








Kommentarer
Postat av: Du vet vem.

Jag skulle skrivit E hesrt T

2010-08-01 @ 19:23:30
URL: http://snyggemmzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0