hej igen:D

Nu e jag tillbaka till min kära blogg de har inte hänt så mycket här sen sist jag va in och tittade lite lite hehe :P . Jo som sakt så e jag tillbaka igen de har varit liute dåligt från mig nu på sissta tiden:P de e ju så här att jag har varit med min älskling nu i en vecka typ:). Jag har ju inte träffat hon på typ tre veckor så ville lägga min tid på henne men de kanske ni redan förstod:).

Jo nu kom jag precis hem har varit och handlat lite på ica maxi och sånt hihi^^ och gissa vad jag håller på att gör mat :) jag håller på att gör fisk som jag har fiskat själv så klart ;) sen ska jag gör två goda såser till de och kokt potatis de kommer att bli skita gott hihi^^<3

Men jag kanske ska återvända till min mat lagning nu;P men ni vet ju att jaag fortarande lever ialla fall så vi hörs sen kram:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0