hej<3

Så där ja nu har man nyss tvingat sig upp ur sängen för att man inte ska sova hela dagarna hehe så jag e grymt trött. Ja sust nu sitter jag här med er och inte försöker somna och lyssnar lite på musik NOMY! hehe ;) klart man lyssnar på dom så grymt bra. :)

Kanske ska skriva som kommer hända idag kanske jo de kommer faktiskt inte hända så mycket först blir det väll att sitta här tills kl 12. sen så blir det en sväng till bolaget och köpa liten öl för ikväll kanske de blir lite party hehe hopas annars har man ju nått att dricka till nån annan gång hihi. ;) ja sen tror jag inte att de händer nå mer eller jo jag kanske kommer få mitt paket idag de e väll bara de då :P och sen blir de ju kanske fest mot kvällen hehe. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0