:)<3

Hej på er kom nyss hem har varit och spelat lite poker med aa Markus och Victor gissa vem som vann:)<3 jo jag ja vann 95 kr inte så mycket men ändå haha:)<3

Ja min dag har ju varit så där eller vad man ska säga ända bra va väll att jag träffade älsklingen vi såg på film och myste lite och hade de trevligt:)<3 Haha även att när jag va hos hon och jag skulle dricka vatten och skulle ta ett glas så hade de bara Coca-Cola glas fatta coolt de tycker jag ialla fall:D<33 Men men nu kan vi ta de som händer imorgon börjar med att jag ska kliva upp kl 7 imorgon ska iväg och rönka bene äntligen säger jag bara:) Jag har fan väntat i ett halv år nu så jnu e jag glad glad haha haaaaaa;D<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0