:)<3

Men dod morgon på er haha;P vaknade nyss typ kunde somna om nästan det va en som ringde som inte värka så glad fråga vad jag gjorde sover sa jag och okej la typ på.:P

Men m,en nu skiter vi i de tänkte skriva va min dag kommer att gå ut på jag hade tänkt att börja stada lägen heten jag har lånat av min mormor:). Hon kommer ju hem imorgon så de e bäst man städar upp lite haha, sen blir det att tvätta lite kläder sen packa lite typ:P. Sen åker jag in till stan ska sova hos Emma MIN BRUD aa de e väl de första jag ska göra ialla fall.:)

Men nu hade jag tänkt mig att ta nånting att fika kanske om det fins kvar nått att äta änns haha:P men men får se de så vi hörs senare hej så länge:)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0