...

God morgon folket:d vad händer idag då? haha:P men men nu har farbror semb vaknta upp till en änne en mulen dag uppe i pajala hahahaha:P. Gick upp tog en kopp kaffe sen tog jag en macka till det sen gick jag och satt mig och spela lite på datorn och nu sitter ajag här:P Mm snart blir det bröllop oxå de e denna dag och två dar till intressant va;P? haha.

Men de e ju som sakt några dar kvar men nu måste jag tänka på vad jag ska hitta på med för nått idag oxå ja som ni kanske redan vet så finns det inte så mycket att göra här;P. Så det blir väll gå med hundarna och dricka kaffe idag me typ kul eller vad va?;P haha. Sitter och lyssnar på Ebba Grön nu Staten och Kapitalet lyssna vet ja:D<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0