godmorgon:)

Ja som sakt godmorgon på er era liv:P nu har precis lilla semben vaknat och gick hit och tänkte skriva lite inte om nå spänande men ändå:D<3 Men nu ska jag duscha och sånt ska till stan så vi hörs senare idag:)<3



här får ni min fina lista hur slutet på den här vecken ser ut för mig:)<333

JULI

 
IDAG:   Ska jag packa lite för på söndag åker jag buss med tjejen till hennes mamma, hon ska gifta sig så jag blev      bjuden snällt va?:) Jo efter jag har packat så drar jag till min mormors lägenhet ska låna den hon åkte till stockholm idag. Sen blir det stan ska se om jag hitter nån bröllops present ni får ett foto av vad jag har köpt sen ikväll typ:<33
Jo jag får ju inte glömma att det blir rugby idag med killarna kul bara för att lixom haha:)<3

TORSDAG:  Ja denna dag tror jag inte att det kommer att hända så mycket blir nog mäst slappa vid tven och datorn tror jag haha;P<3

FREDAG:  Ja nu har vi kommet till dagen alla längtade till när det va skola elller dom flästa ialla fall eller?;) Haha men men jag tror det inte händer nått här heller kanske stan :)

LÖRDAG: Och denna dag drar jag in till stan till tjejen ska sova där tills söndan då men inte så svårt att räkna ut kanske;P Vi ska typ kliva upp kl 5 på södagen så vi hinner me bussen vi ska åka med drygt.

SÖNDAG:  Ja nu reser jag bort långt åthelvete längst upp i sverige till gränsen till äkel landet FINDLAND:p  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0