hej allehopa

Så där ja nu e jag hemma från mitt lilla även tyr för ikväll haha:) jo kvällen börja men en lugn spel kväll hos Victor lite poker gissa vem som van då;)????<3 haha. Jo och sen blev det en tripp till fotbolls planen vi kasta lite boll invigde min haha;)jo så e det:P<3.

Ja och nu sitter jag här och lyssnar lite på musik och sånt kul kul eller inte, ska nog se om det går en bra film ikväll kanske. Om det inte finns nån som vill ge ett bra film typ kanske om ni e så söta;)<33????????????? 

Jo fr imorgon och till efter fredag så kommer ni nog få masa bilder från yran:D men jag åter kommer nog sen är trött ska nog vila lite men vi hörs snart:)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0