hej hej:)

Jaa hej på er har typ vaknat nyss eller ja för en timme sen typ:P har inte hunit så mycket just nu sitter jag och dricker råttjuicen BRAVO.:P Jag kan berätta varför jag kaller den för de en gång va det en som hade köpt sn BRAVO apelsinjuice på LIDL och när hon/han skulle hella upp juice i ett glas så ran det ut en råtta gott va:P Jag kanske ska va tyst så ni inte slutar och dricker juice haha:P

Ja jag har ritat lite oxå rita av en men jag suger på att rita av människor jag ljuger inte JAG SUGER jag får alltid till nån annan haha:P<3 men jag tänkte kolla om ni kan gissa vem det kan vara ;D Ni får fram kl 12 på er att gissa vem jag har ritat av så får jag se hur många som ser vem jag har gjort. Ni får inte mobba mig att det inte e likt om ni gissa rätt nä då de e bara skriva hur mycket skit ni vill hahahahaha ;D<33


LYCKA TILL!!!:D<33333

Vem kan det här vara?????????????





Kommentarer
Postat av: ...

Det ser ut som din älskling kissie...

2010-07-16 @ 14:48:20
URL: http://snyggemmzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0