hej på er:)

Ja jag kan ju säga de nu medans jag kommer ihåg de här det här är nog ännda gången jag är inne här idag för jag har inget internet på min dator så ni vet:(. Kan skriva lite vad jag har gjort kanske;P jo nyss kom jag tbx från en cykel tur jag och gurra har varit på typ 5 km + att jag och gurra har varit ut med hundarna oxå tyop 4 km haha:P

Jo idag är det oxå sissta dagen här i pajala/kuttainen och de va synd ju för jag började faktiskt börja trivas här haha:P. Men jag måste hem för snart börjar ju yran haha längtar jag har redan misat en dag av stråket:( som började idag:P. Men de va no allt för mig jo kan säga kommer typ hem vid 11 på kvällen nån gång imorgon kanske gör ett inlägg då innan jag lägger mig:P. Ja då hörs vi väl imorn kväll då ellerr på onsdagen då hej då på er:)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0