hemma:D<3

Jaaa! nu e semben hemma igan fatta vad jag har längtat efter min säng eller haha kommer sova som en kung inatt hoppas jag måste ju villa tills imorgon då är det ju stråket;)<3 Ja jag har ju inte hunit gjort så mycket sen jag kom hem jag satt mig vid datorn haha. Jo fick en stor kram av min lillasyster och vi hade så tråkigt så vi färga håret rosa;) kul<3





Visst va vi söta eller vad haha okej ialla fall min syster va de tycker jag ialla fall jag haha;)<3



Ja nu är det stråket några dar till sen smäller det bara till då e det YRAN!! längtar som fan:D<3 nån som kanske bor här omkring östersund som ska dit eller??:)


Ja juste fortsätt ställ fråger ni har tills imorgon på er för när jag vaknar och her igång dator då e fråge stunden slut och svarar jag på era frågor:) Så forsätt fråga de ni vill veta frågafrågafråga på nu:D<33232

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0