shoppat:)

Tja hur mår alla??:D<3


Jo jag kom hem för några timmar sedan har varit i stan med min lillasyster och min kära mormor och kollat lite ni ska få två bilder oxå;D haha. Min mobil dog hade inge batteri  kvar glömde ladda:( och snart ska jag ut och träffa Victor och Markus kul få se vad vi hittar på:).

De va massa målare och sånt idag han ta två bilder:P<3


Bilder:)<3





Snyggt eller vad??:D<3



Detta shoppade jag idag haha:)<3



En american football haha;)<3 för 300kr

Ett par glasögon för 60kr




Sen köte jag denna till min under bara älskling jag hoppas du tycker om den om du läser de här haha:) de e svårt att hitta nått du gillar så nu får du den här av mig:)<33 Älskar dig<3



Kosta 250kr tror jag att de va:P<3

Kommentarer
Postat av: Sophia

vad snällt!!

2010-07-28 @ 19:20:51
URL: http://mjaof.devote.se
Postat av: erikeliasson

Hej :D

vad gör alla bloggare i dag då ?

2010-07-28 @ 20:54:22
URL: http://erikeliasson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0