:D

Hej hej:) jag sitter och ser på tv nu och då kom jag på att jag kanske ska börja rita igen:) så tänkte ställa denna fråga?. Om nån har någon bra ide vad jag kan rita? skcka gärna nån bild eller ge mig nån ide på vad man kan göra. Haha även att jag skulle skissa en bild förut kom inte ihåg på vad men hon ville ialla fall att jag skulle rita en tattoo åt hon fan då blev jag glad:) Ja liksom jag kan jag rita så bra men men jag tyckte det va kul att nån ville att jag skulle göra en tattoo:)

Men men ge görna mig nån ida ni kan skicka via msn oxå på: [email protected]  :D<3

Denna blid va rätt så länge sen jag gjorde typ 1 år sen och lite till kanske:P jag såg nu att blommorna inte va så bra men sen tror jag att denna bil inte va klar:P<3



Har lagt ut den här bilden förut tror jag:P<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0