...

Hej nu sitter jag här i skolan igen med ännu två st drick yoghurtar men den här gången är det med persika smak:) Jo just nu sitter jag och väntar till jag ska börja jag va grymt onödig när jag åkte med 07:40 bussen till stan:P. Nu kommer jag typ få sitta och vänta inte så länge såg jag nu när jag kolla på klocka haha, ja då slapp jag sitta och gnälla om de då;D.

Ja idag är det ju torsdag oxå och vilken dag kommer efter de jo supar fredagen kul kul kul:D Just de imorgon är det stor fest i stan fan vad jag längtar och imorgon kommer älsklingen hon ska oxå vara med.:) Så jag hoppas att det kommer bli roligt imorgon, kanske kommer lite kort oxå om ni har tur;P


Ja deta va ju roligt sitta här och vänta tills vi börjar, NOOT!:p Ja jag kan ju säga nu att det blir nog en fråge stund;D3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0