...

Hej på er nu är det första inlägget idag har inte haft sån lust att skriva nått typ:P har mått ganska dåligt så det kan bero på de kanske. Men idag har det inte hänt så mycket har varit på skolan ett tag sluta till halv 12 tror jag att det men spela roll.:P Ja när man kom hem så hjälpte jag min mormor att köra skräp på tippen vi har rivit en stuga som hon inte fick ha kvar för den nya ägaren typ. Den där stugan hade stått där från 1984 tror jag att de va och nu 2010 va hon tvungen att riva surt.:(

Japp men imorgon blir det  ingen skola ialla fall ska hjälpa en kompis på ett jobb så då kärnar man en liten slant ialla fall de e bra för det behöver jag:). Men nu ska jag he på mig min Abtronic och gå å dricka min goda drink, så skriver nog inte mer ikväll så hörs imorgon hej då:D<3


Här har ni min svart vita blogg med lite färg i ibland, tog ett kort när jag vänta på bussen hadde tråk:P



gillar detta kort blev just på ena sidan och mörkt på andra:) snygg bild för att komma från en mobil eller:P haha<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0