festen söööög....!

Ja som sagt festen sög! först va man på student midda i typ tre timmar de va nice som fan:) Sen drog jag hem o hämta drickan och älsklingen se drog vi till stan:). Sen gick vi och kolla när det gick en buss till frösön där festen skulle va, ja gissa vad som hände när man kom dit då?

Jo man fick så trevligt mottagande men blev typ hotad av nån typ där som sa att jag har snackt skit om nån. Sen va det en till där som jag har bråkat med förut oxå han blev så tuff när han inte va själv:P. Ja över till festen vi va där typ i två timmar jag satt i en soffa och i köket och prata mest med nån tjej och bruden sprang mest in på toa med några tjejer och prata typ:P. Sen drog vi in till stan och skulle på nån fest där typ men vi kom typ aldrig nån stanns när vi kom in till stan.:P Så tjejen och jag gick och tog nån buss hem typ vid 1 tiden.:P

Så ja det va ingen lyckad kväll haha även att det va en större fest där jag bodde och det är typ två mil utanför stan haha:P

Här har ni lite bilder inte så många de va inget att ta kort på typ:P

För låt att det är svart vita bilden men jag tycker e så grymt snyggt med de:)





 Älskar denna bild:)<3













Och sista bilden e ju det bästa en PRIPPS BLÅ:d<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0