förlåt:P

Nu va det ett tag sen igen jag skrev vet fan inte vad som har hänt igentligen:P har inte bara haft nån lust eller nått sånt. Men ialla fall kom jag typ nyss hem har varit på typ ssyskon mida min älsklings syskon typ haha:P det va god mat ialla fall.


Gissa vad som händer imorgon då? jo det ska jag berätta imorgon börjar jag jobba lite, haha gissa vart?:P På dagus coolt va haha kärna lite pengar så man överlever över sommaren:)



Jo jag kom på att tänka på en sak va fan är det ni blogg läsara vill höra vill ni höra massa skit snak om kändisar om andra blogg läsare eller bode fva fan e det? Jag vewt fan inte men jag får typ inga kommentarer och sånt.:P Men men om jag ser på andras blogga och sånt dom har typ ganska många kommentarer om dagen men de e fan nästan bara skit dom skriver om andra mäniskor:P Va fan e det att kommentera bara undra? va vill ni läsa igentligen kan ni svara på? eller är det för tråkigt att svara på säger det igen va fan vill ni läsa?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0