hej:)

godag på er idag har det vait en underbar dag allt började med att Johan spilde ut en flaska sprit och då blev Sara väldigt sur och kalla Johan för en gris:P Okej men så börja inte min dag faktiskt det börja med att jag klev upp typ halv 5 fatta tidigt skulle upp och jobba:) Jag hjälpte en kopis kärna ialla fall 600 kr och sen blev det hem färd vid 4 tiden på efter middan:) Jag börja inte halv 5 om ni undra jag började halv 6 va tvungen och kliva upp tidigt annars skulle inte jag vakna:P

Mm så kan det va nu på kvällen har det inte hänt så mycket ända jag har gjort är att jag har spelat ppoker typ med victor och markus:) Gissa vad jo jag van de brukar jag inte göra haha;P ja och sen har jag nog inte gjort så mycket mera tror jag:P Ska typ gå och sova snart typ är grrymt trött de kanske ni fattar eller:P? Men men vi hör väll i morgon:)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0