hej:D

Jag kan ju börja med de jag gjorde igår allt börjar ju som vanligt jag vaknar jag klev upp åkte på joibbet och allt sånt sen åkte jag hem och duscha och blä blä blä:P Så nu kommer jag till det jag vill säga igår åkte jag till stan med Kenth på bilden under texten:) och shoppa lite och bara ta det lite lungt. När vi hade kommit till sta skulle Kenth börja med att köpa ett sommar kort:) och va tror ni vi får se:O jo en gubbe som går upp och ner för en trappa as coolt ni får se en bild sen vad han bärde på.:)Ja efter de så gick vi till Jack and Jones  kolla lite och såg ett par  kort byxor  även att vi pröva dom i samma prov rum haha mys ju;) Ni får en bild sen sen gick vi vida jag köpte tre linnen får bild sen.



Efter vi hade gått runt på stan i nån timme så gick vi och köpte mjukglass sen blev det lite minigolf och nu kommer jag med det typ bästa på hela dagen;P Vi gick på krogen typ 4-5 tiden haha och tog en cider och sen tog vi en stor stark öl sjukt gott de måste vi köra om Kenth;)<3


Här får ni se vad gubben bärde på upp och ner för trapparn:) även att det fanns hiss att använda haha:)<3




första bilden ni såg satt Kenth på krogen här har ni en bild när jag satt:P och nån öl bild oxå:)<3





Även att jag baara tog en svart vit bild haha så ni fick lite färg nu haha men de e ju kul de me:)<3


Här får ni se vad jag köpte:)<3



Linnen tre för 99:-





Shorts för 200:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0