en fråga från mig till er:)



Vad är det som är så speciel med Kissie? Hon e en helt vanlig människa men en del tycker typ att hon är svergies drottning eller nått sånt. Det är fan sjukt att 2 redan har dött de ska fan inte hända igentligen, eller vad tycker ni?
Hon tror att hon e nått med sina silikon bröst söker bara uppmärksamhet! Hur gammal e hon 19 år eller? jaja skitsamma jag tycker hon beter sig som en 45 årig alkolist dricker fan nästan hela tiden sjukt. :O? 

Men nu ska jag dra skulle va kul och få nån kommentar vill veta vad ni tycker????? 


Kommentarer
Postat av: pontiii

haha erkänn att du skrev detta efter att jag hade lagt upp den texten som jag skrev på min blogg ;)

2010-06-01 @ 22:00:16
URL: http://pontusbladh.blogg.se/
Postat av: pontiii

haha erkänn att du la upp denna text efter du läste min text? ;)

2010-06-01 @ 22:00:51
URL: http://pontusbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0