...

Kom nyss hem har varit och spelat lite poker kul kom tvåa så jag vann typ 50 kr inte så mycket pengar men de ju alltid nått:P.



Ja idag vakna man typ vid 11 tiden och kollade ut igenom mitt fönster och solen lyste men tro på fan så gick solen imoln. Då blev det svart på himlen och det börja regna fan va surt, så det blev ju inge sola för mig:( Mm men nu e de glömt och nu e ju helgen slut oxå så skolan väter imorgon vill inte dit.:( Men det e bara att kämpa på det är snart sommar lov, kul kul länktar som fan. Jag kommer snart att lägga ut hur mitt lov kommer att se ut ialla fall halva lovet:P Men hörs lite senare hade tänkt att gå och duscha nu och sen blir det kanske en liten film hej så länge:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0