de e nog meningen att jag ska leva ensam.

Vad e det som e fel på mig jag fattar fan inte alt skulle nog va hur bra som hälst utan mig jag kanske ska bli som jag va förut slippa alla problem. Det va bara jag fotbollen, träningen, ritandet jag den ensamma vargen men nått jag inte fattar??? Det e att jag har försöktnu ett tag att bli den snälla under bara killen som bryr sig och inte bråkar och allt sånt där, men vad händer jo den som va den snälla blir den jag va. Varför?? När jag värkligen har försökt så blir du den jag va:(.

Nu kanske ni tycker jag bara e  nån töntig kille som sitter här och lipar men jag mår värkligen dåligt över det här jag har försökt göra så gått jag kan men det hjälpte tydligen inte. Men jag hoppas ni har haft en bra helg ialla fall ja och imorgon e det skola och allt sånt där skit, men vi hörs kanske sen annars blir det imorgon puss:)<3


Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Ingen ska behöva leva ensam, man får bara kämpa lite extra!!Kram

2010-10-03 @ 23:38:48
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0