<3

Hej på er kom nyss hem har inte gjort så mycket idag varit på skolan och sånt där kom hem från träningen nu men men tänkte inte babbla så mycket mer nu vill tacka för era kommentarer dom som har skrivit:)<3






Tina:

Vad ska du göra idag?:)


Svar:

Hej Tina kanske ingen ide och säga vad jag ska göra idag nu typ hehe:P men jag kan säga vad jag har gjort ialla fall.:) Jo dagen började med skola sluta kl 13:15 efter de så hände de inte så mycket träffa tjejen ett tag sen blev det att vänta på min far hehe. Så åkte vi på träning och så nu kom jag nästan nyss hem ska typ duscha nu sen blir det sova för mig. :)



Majda:

HEJ! Visst finns det fula tjejer, alla kan inte vara snygga(?) Och killar behöver ansbolut inte vara super vältränade, men de ska inte vara feta heller(!) Personligheten spelar väldigt stor roll ( och men ska se bra ut ) hihi lite av min åsikt!

Kram på dig


Svar:

Hej Majda:) tack för din kommentar, jo men du kanske har lite rätt där att alla kanske inte kan va snygga men va spelar de för roll igentligen?? De e så här när dom flästa ska leta sig en tjej eller pojkvän så vill dom ju att dom ska se så här skit bra ut för att man inte vill skämas över hur dom ser ut rädd att att man ska bli retad över att men har en sån ful tjej eller pojkvän.

Men men tack för att du gädde din åsik Majda de va kul att få veta hur du tyckte:)

Kram på dig me:)



IISABEL:

Hejsan! :)
Tittar in och önskar dig en trevlig torsdag. Hoppas allt är bra! :) 
Puss :)


Svar:

Hej på dig IISABEL :) Jo tack allt e bra me mig:) min torsdag har varit super faktiskt de e inte alltid de brukar vara så hihi^^) Hoppas du oxå haft en bra torsdag oxå:) hur är det själv??:)

Kram till dig:)


Big AL:

Va bra sagt "det finns inte fula tjejer bara killar med dålig smak":) är du vaken?


Svar:

Hehe att de va;) Jo nu e jag vaken hihi^^) men ska snar sova typ:P.


Clara:

skönheten finns bara i betraktarens ögon.


Svar:

Hehe okej tack Clara för de då vet jag hur du tycker och tänker typ hehe va fan vet inte vad jag ska skriva men tack ändå:)




TACK FÖR ERA KOMMENTARER! :)

Jaja nu säger jag god natt till er sov sött gott eller nått hörs hej då:)<3 Puzz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0