fråga till er läsare:)<3

Ja just de nu e jag här igen kom nyss från träningen hehe ska snart gå och duscha:)

Ja denna dag har varit skit bara inga bilder blev det heller som jag sa eller jag lova ju aldrig ändå:P jo idag har det sprides massa rykten om mig blir så less på sånt. Fattar inte att människor bara kan sätta igång nått rykte bara så där asså idioter säger jag bara skaffa er ett liv för fan fuck off!


FRÅGA!

Bara för att det tänkte jag ställa en fråga till er läsare, vad tycker ni om rykten?????

Kommentarer
Postat av: natalie

Rykten är ganska roliga, dom berättar saker om en själv som man själv inte visste ;)

2010-09-15 @ 10:40:20
URL: http://nif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0