god kväll på er:)<3

Så där ja nu har jag nyss kommit hem från ett parti poker hehe:P gick så där men men skit i de nu :P vad har ni gjort i helgen då??

Själv har man varit i Torvalla hos tjejen de blev inte sån lyckad helg tycker jag man måste ju va ärlig eller??:P ja den va inte så lyckad som sagt, men de va väll mitt fel antar jag jag e ju killen som alltid gör fel har jag märkt hehe.:P Har mäst sutit inne bara degat as drygt bara set massa filmer och sånt hehe och ,massa annat men de vill jag inte ta upp här.:P

Men jaja imorgon e det skola oxå själv börjar man kl 08:15 drygt som fan så jag ska snart gå ocg lägga mig så jag tänkte säga god natt till er nu:) men jag skriver mer imorgon efter jag kommer hem så vi hörs då rå hej då sov sött puss:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0