god kväll på er:)<3

Så där ja nu har man nyss duschat kom från träningen för ett tag sen:) de gick grymt bra idag ialla fall inte lika jobbigt som förut börjar få tbx mitt flås;). Jaja men min dag kan jag kanske skriva lite om hihi^^) jo det har ju varit skola då från början ialla fall.:P Men de e inget att skriva om haha jo efter skolan gick jag ner till stan och köpte mig en handsfree adapter till en Sony ericsson. :) Efter de så träffade jag min lillälskling min lilla dagmask hihi^^) nä då förlåt älska hihi^^ du e min lilla prinsessa puss på dig;)<3

Här har vi min flickvän älskar dig Emma Persson;)<3



Men tänkte ge er lite bilder bara skit typ men ändå har tråk ändå;)<3

Den här köpte jag idag ialla fall:)



Pris: 95 kr :)


Ett par skit bilder här nu bara haha:P

Älskar Coca-Cola<3


Tråkigt man kan ha eller:P???<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0