hej på er sötnosar ;)<3

Hej vad gör alla??? vill börja med en liten fråga till er hihi^^



Jo i dag va har det varit en skit bra dag va min dag började med idrot va de va orgentering va själv var man klar först va typ 10-15 minuter va skit lätta banor va. Så jag fick vänta typ 30 minuter på alla andra va skit drygt va men nu skiter vi i de va nu går vi vidare va. Eller inte så mycket att skriva va fick typ sluta haha va, bla bla bla orkar inte skriva:p


Nån kanske undra varför jag skrev VA! hela tiden??

De e föe att våran idrotslärare säger VA hela tiden as drygt:P


Jo snart ska jag jag äta sen blir det att jag ska åka och rösta sen till sist så ska jag åka och träna så vi kanske hörs mer ikväll puss på er:)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0